суботу, 16 квітня 2011 р.

Бог розширює кордони. Звіт.


А Тому, Хто може зробити значно більш над усе,
чого просимо або думаємо, силою, що діє в нас,
Тому слава в Церкві та в Христі Ісусі на всі покоління на вічні віки.
Амінь.
Еф.3:20-21

Дорогі брати та сестри! Радий поділитися з вами останніми новинами та молитовними потребами з нашого спільного служіння на Житомирщині.  Але, на сам перед, я і моя сімя хотіли б привітати Церкву Благодать з наступаючим світлим Воскресінням Христовим! Нехай Господь завжди буде з вами, а ви з Ним! Нехай Його милість і підтримка ніколи не відходить від вас і від ваших родин.
З початку нового року наше служіння розширилося. Тепер Євангеліє розповсюджується вже в 4 школах і в 9 селах.
В Новині продовжує свою роботу Недільна школа, яку відвідує 11 дітей різного віку.
В Сушківській школі стартували уроки з «Християнської етики», які проводжу я особисто. Я використовую ці уроки для спілкування і для знайомства з дітьми. Це своєрідний міст між молоддю, їх батьками, та Церквою.
В Ришавській школі також продовжуються уроки з етики. Я планував з нового року розпочати зібрання для молоді у місцевому клубі. З цим я звернувся до Ришавського сільського голови, щоб орендувати клуб. У відповідності до чинного законодавства відмовити мені нема причин. Однак мені відмовили, посилаючись на «православну» громаду. Я звернувся з відповідним запитом до голови Коростенської районної державної адміністрації, на що той також повідомив, що не буде жертвувати своєю посадою через моє служіння (ви напевно знаєте про сьогоднішню державну і президентську політику стосовно російської православної церкви і щодо всіх інших церков). Тому я вирішив дочекатися тепла і збирати молодь біля вогнища на поляні для спілкування. А далі Господь нагледить.
Розпочато проведення уроків з «Християнської етики» в Гулянецькій школі. Це одна з найбільших шкіл району. В селі Гулянка проживає майже 1500 чоловік. Я хотів би й тут засвідчити про Христа і Його любов.
Чудовий захід пройшов із-за підтримки гостей з США та голови Житомирського обласного об’єднання церков ЄХБ Олександра Кравченка 19 січня цього року. Вже вдруге приїздили гості з «Різдвяними подарунками» для українських школярів. Того дня ми відвідали та засвідчили про народження Христа Ісуса, про Його любов до всіх нас чотири школи: Ришавську, Новинську, Сушківську та Білківську. Разом понад 300 дітей! Це був прекрасний час для свідоцтва! До речі, після приїзду гостей і почалися уроки з «Християнської етики» в Сушківській школі.
Крім того, продовжую розвозити одяг і взуття для малозабезпечених дітей і молоді. Це найкраще свідоцтво! Коли я безкоштовно привожу одяг і взуття сиротам, позбавленим батьківського піклування чи просто тим дітям, батьки яких зловживають алкоголем, то обов’язково дарую Слово Боже і кілька слів благословення. Люди дивуються і дякують Господу.
А тепер кілька слів про плани на майбутнє:
По-перше: розпочати найближчим часом зібрання в Ришавці.
По-друге: підготовка і проведення двох літніх таборів.
По-третє: продовжувати роботу в Новині, Сушках та Гулянці.
Молитовні потреби:
Найперше, дорогі брати та сестри, моліться за здоров’я моє і моєї сімї, бо ми останнім часом  почали часто хворіти і від цього страждає служіння.
По-друге, моліться, щоб Господь забрав перешкоди в служінні, пов’язані з православними священиками. Ніхто стільки не завдають шкоди для розповсюдження Слова Божого, для спасіння народу нашого, як вони. Моліться, щоб у Ришавці священик перестав настроювати народ проти мене і молоді, яка мене поважає і слухає. Те ж саме і в Сушках.
По-третє: моліться про фінансову підтримку літніх таборів, які я планую провести для сільської невіруючої молоді.
Щиро дякую вам. Я не маю більших однодумців за вас! За це я безмежно вдячний Богу і вам! Божих Вам благословень!   

Немає коментарів:

Дописати коментар