середа, 6 жовтня 2010 р.

Мир і благодать вам від Господа!
Радий поділитися з усіма останніми новини з нашого служіння, яке ми звершуємо в селах Коростенського району. Впродовж минулих трьох місяців відбулося чимало позитивних змін у служінні.
В середині липня я брав участь в проведенні літнього табору, який проходив  лісі, на березі річки Уж, що біля села Омелянівка (Горщик),  Коростенського району. Його проводили брати та сестри з новоутвореної Церкви Примирення (ЄХБ), з якою я підтримую добрі зв’язки. Оскільки вони працюють з молоддю (і я теж), то вони запросили мене побути вожатим табору. Це був чудовий і благословенний час! Зараз ми домовляємося, щоб наступного літа проводити літній табір спільно.
Я ж у своїй місійній роботі 
ключовим місцем проведення богослужінь обрав село Новина. Хоч це і не велике село (280 чоловік), однак воно знаходиться на малій відстані між двома великими селами – Сушками і Ришавкою (разом понад 1000 чоловік).  Як в Сушках, так і в Ришавці є великі школи (разом там навчається понад 200 дітей). По-друге: в Новині є великий сільський клуб. По-третє: місцева сільська влада до сьогодні не перечила моїй євангелізаційній діяльності. Я планую так будувати роботу, щоб молодь з Новини, Сушок і Ришавки збиралася в одному місці для вивчення Біблії – в Новині. Саме тут зараз і проходять постійні біблійні групи, на які регулярно приходять від 15 до 20 дітей і молоді. Після літнього табору, який проходив в червні в с. Новина (я про нього Вам писав у попередньому листі), я щочетверга проводжу волейбол та інші спортивні ігри, щоб спілкуватися і здружуватися з новими молодими людьми. З першого вересня щочетверга у Новинській школі я проводжу уроки Християнської етики. А щосуботи на 16:00 ми маємо молодіжне спілкування: ми граємо ігри на знайомство (для тих, хто прийшов вперше), потім ми всі читаємо Біблію і я проводжу групу. Зараз я молитовно шукаю музиканта (гітариста), щоб нам проводити повноцінні зібрання.
Я прошу Вас молитися:
-         щоб все більше молоді приходило на Біблійні групи;
-         щоб Господь торкався молодих сердець і вони приймали Його безмежну любов;
-         щоб Господь благословив служіння в селі Ришавка: проведення уроків Християнської етики в Ришавській школі та щоб тамтешня молодь приходила в Новину на богослужіння;
-         щоб Господь благословляв мою сімю.  
Щиро дякую за Вашу підтримку і за молитви, які ви возносите за моє служіння в Україні. Нехай Господь щедро благословить Вас, і Вашу родину. 

Немає коментарів:

Дописати коментар