середа, 16 червня 2010 р.

Christian Summer Camp. Християнський табір.

З 31 травня по 10 червня в середній школі с. Новина, Коростенського району, проходив пришкільний табір. Щорічно на завершення навчального року в сільських школах Коростенщини проходять пришкільні табори, однак цього року місцева влада вирішила зекономити кошти і табори не проводилися. Проте в Новині такий табір був! А стало це можливо завдяки дорогим братам і сестрам Української Євангельської Церкви «Благодать» м. Філадельфія. 33 дитини не тільки мали змогу відпочити і весело провести час, але й доторкнутися до вічних істин Слова Божого, а я – ближче познайомитися з вчителями і дітками.
Коли мова заходила про табір, я думав, що це не для мене, адже я не маю команди, з якою можна було б проводити табір. Однак для Господа не має неможливої жодної речі! І я мав змогу знову в цьому переконатися! Педагоги взяли на себе проведення конкурсів, вікторин і дозвілля. Моя ж частина – духовна. Ми щодня розглядали якусь тему, обговорювали її, переглядали чи кінофільм чи мультфільм. Прекрасний і благословенний час! Слава Господу за нього.  

Немає коментарів:

Дописати коментар